Оваа недела во Амазон започна со тестирање на Дигит, робот со две нозе што може да фаќа и крева предмети. Уредот прво се користи за префрлање празни кутии за торби. Амбициозниот стремеж на компанијата да ја интегрира роботиката во нејзината раширена операција предизвика стравувања за ефектот врз нејзината работна сила од речиси 1,5 милиони луѓе. Тај Брејди, главен технолог во Амазон Роботикс, тврди дека – иако тоа ќе направи излишни некои работни места – распоредувањето на роботите ќе создаде нови. На брифинг на медиумски настан во објект на Амазон на периферијата на Сиетл, Брејди им рече на новинарите дека сака да ги „елиминира сите секојдневни и повторливи“ задачи во бизнисот на Амазон. Тој негираше дека тоа ќе доведе до кратења на работни места, но тврдејќи дека тоа „не“ значи дека Амазон ќе бара помалку персонал. Инсистирајќи дека луѓето се „незаменливи“ во работењето на компанијата, Брејди се спротивстави на предлогот дека еден ден може да има целосно автоматизирано складиште. „Нема дел од мене што мисли дека тоа некогаш би било реалност“, рече тој. „Луѓето се толку централни во процесот на исполнување; способност за размислување на повисоко ниво, способност за дијагностицирање проблеми. „Секогаш ќе ни требаат луѓе… Никогаш не сум бил околу автоматизиран систем кој работи 100% од времето. Мислам дека немате и вие.