„Лицето ја открива состојбата на мозокот!“ – неврофизиолог ги открива 11-те најважни правила за здравје и убавина!

Познатиот американски неврофизиолог, д-р Даниел Амен, проучувал томограми на мозокот на повеќе од 50 илјади пациенти и дошол до заклучок дека е многу лесно да се открие состојбата на мозокот – само погледнете го лицето на една личност. „Состојбата на кожата на лицето е слична на состојбата на мозокот! Кога мозокот е во ред, кожата ќе изгледа многу подобро и помладо!“ Ако сакате да бидете здрави и да изгледате најдобро, треба да се фокусирате на здравјето на мозокот. Еве ги основните 11 правила наведени од д-р Амин!

    1. Кога мозокот добро спие, кожата сјае

      Добриот сон подмладува. Регенерацијата на клетките на кожата, замената на мртвите клетки со свежи и нови, се забрзува за време на спиењето. Добриот сон помага подобро од сите познати третмани и козметички средства против стареење.

Во сон, кожата се обновува и чисти од токсините насобрани во текот на денот. Се воспоставува рамнотежа на хормоните во телото, што помага и во спречување на болести.

    1. Без стрес – сè е мазно

      Ослободете се од стресот и ќе изгледате помлади. Со намалување на стресот во вашиот живот, можете визуелно да „ресетирате“ неколку години и да го забавите процесот на стареење на кожата.

Кога хормоните на стрес се под контрола, кожата ќе има помалку брчки и старечки дамки.

    1. Вежби за подобрување на циркулацијата на крвта

      Зголемениот пулс го подобрува протокот на крв во мозокот и кожата. Се подобрува регенерацијата на клетките, се зголемува производството на колаген, а микротраумите и раните на кожата побрзо зараснуваат.

Ова е само еден дел од позитивните ефекти од подобрата циркулација на крвта.

    1. Доведете ги вашите хормони во рамнотежа

      Акни, сува кожа, мрсна кожа, брчки, отоци и лабава кожа може да бидат последица на хормонална нерамнотежа во телото. На пример, хормонот естроген го забавува процесот на стареење и и помага на кожата да ја одржи цврстината и еластичноста. Благодарение на естрогенот, колагенските влакна се испреплетуваат, формирајќи еден вид мрежа која обезбедува еластичност и мазна кожа и го спречува опуштањето на кожата. Падот на нивото на естроген со возраста доведува до лошо „вмрежување“.

Со одржување на хормоналната рамнотежа во телото, ќе и помогнете на кожата да остане мека, мазна и сјајна.

    1. Ограничете го кофеинот и алкохолот

      За да ја одржувате кожата мека и сјајна, избегнувајте пијалоци кои ја дехидрираат.

    1. Ако пушите, прекинете веднаш

      Ако се откажете од пушењето, можете да поправите дел од оштетувањата што веќе се случиле на вашата кожа.

    1. Јадете храна здрава за мозокот

      Урамнотежената исхрана која содржи антиоксиданси добри за мозокот ќе ви даде и здрава кожа и ќе ја стимулира регенерацијата на сите клетки – и во кожата и во мозокот.

Јаткасти плодови, авокадо, зелен лиснат зеленчук, боровинки, семиња, особено семки од лен и коноп, масло од алги.

    1. Одржувајте здрава тежина

      Со стабилно тело без вишок килограми, кожата ќе има добар тонус и еластичност.

    2. Пијте многу вода

      Пиењето доволно вода ја одржува кожата хидрирана и е најдобар начин за спречување на брчки.

    3. Внимателно изложување на сонце

      Оптимална количина на изложување на сонце е неопходна за здрава кожа со цел телото да произведе доволно витамин Д!

Но, прекумерното изложување на сонце без заштита од сонце може да доведе до привремено стареење на кожата и старечки дамки.

    1. Ослободете се од „болест на модерното време“

      Хроничниот стрес, депресијата, анксиозноста и злоупотребата на штетни материи и ја одземаат виталноста и еластичноста на кожата. Колку побрзо се ослободите од ова, толку подобро.

Кога овие 11 правила ќе станат ваше секојдневие, мозокот ќе се „среди“.

А кога мозокот е во ред, кожата ќе изгледа многу подобро и многу помладо, тврди д-р Амин.

odmorimozak

https://era.mk

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*